آکورد آهنگ میرمواز مسیح
آکورد آهنگ میرمواز مسیح
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

F#            G            F#m                  Bm
میدونی که میرمو کم میکنم شرمو میکشم این قلبمو بی معرفت
F#                     G                     F#m                Bm
تو میشی سر حال منم خستم از نعره هات بودم عروسک تو دستات بی معرفت
G                           Bm
تو نیا فعلا این وری من نمیخوام دلمو تو باز ببری
      F#                                    Em
نه نمیدونی حتی یکم قدر منو نه نمیدونی هرکی رسید ضربه زد
G                            Bm
کی بود که نازتو خرید این دلم که فکر کردی از همه سری
          F#                               Em
نه نمیدونی حتی یکم قدر منو نه نمیدونی هرکی رسید ضربه زد
F#                     Em           G          Bm
(میرمو میرمو اره دیوونمو کم میشه شرمو میکشم قلبمو بی معرفت)2)
F#                     G                           F#m                         Bm
هر وقت هوس کردی میای اخه تو فکر کردی من با خیلیا که تورو دوست دارن خیلی زیاد مشابهم
F#                       G                   F#                   Bm
تو بری من میمیرم اره قلبمو پس میگیرم من تو جوونی با تو پیرم من میمیرم...


نظرات شما عزیزان:

پرند
ساعت21:38---30 دی 1391
خیلی قشنگه دستتون درد نکنه.بوووسسسسسپاسخ:مرسی از شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: